Best Western sterkest

Best Western er det sterkeste hotellvaremerket i hele verden.

Det er Europas ledende konsulentfirma innen markedsforskning, MKG Hospitality, Paris, som mener dette. Selskapet rangerer Best Western som det sterkeste hotellvaremerket i verden basert på antall hoteller og rom.
 
Beholder posisjonen
Best Western beholder sin posisjon som verdens sterkeste hotellvaremerke i 2008 og kan tilby flest hoteller og hotellrom under ett merkevarenavn.
 
Resultatene ble nylig publisert i en årlig undersøkelse fra MKG Hospitality, Paris, som er Europas ledende konsulentfirma innen markedsforskning for hotell- og reiselivsbransjen.
 
Listen rangerer Best Western som nummer en, Holiday Inn som nummer to og Comfort Inn & Comfort Suites som nummer tre.
 
Suksessfullt
Fjoråret var suksesfullt for Best Western. Men hotellkjeden kunne notere et lavt netto tap av hoteller. Dette skyldes i hovedsak en strengere kvalitetskontroll, skriver hotellmagasiet.no.
 
På den andre siden meldte nesten 300 nye hoteller seg inn i Best Western. Dette inkluderte flere enn 80 hoteller i Europa.

Forsiden akkurat nå

Til toppen