Dolly satser gastronomisk

Dolly Dimple's lanserer ny meny i samarbeid med Gastronomisk Institutt.

Pizzakjeden Dolly Dimple's lanserte denneuken en ny meny, utviklet av Gatronomisk Institutt. Instituttet har jobbet fram nye smaker på både pizzaer, salater og sandwicher.
- Samarbeidet med Gastronomisk Institutt er veldig spennende. Vi får jo tilgang til den ypperste fagkompetansen, sier Dolly Dimple's-gründer, Andreas Hatjoullis, i en pressemelding. Han understreker at det viktigste er at likevel at pizzautvalget hos Dolly er folkelig og ikke gastronomisk.

Prosjektleder for oppdraget ved Gastronomisk Institutt, Anders Hellegaard, deler Hatjoullis' iver og meninger omkring samarbeidet.
- Dette er et morsomt og spennende oppdrag. Dolly Dimple's er en stor og populær aktør som tar mål av seg å være best og tenker hele tiden kvalitet. Vi har med andre ord hatt et fantastisk utgangspunkt for dette oppdraget.
 
Instituttet har arbeidet med de nye produktene siden tidlig i fjor høst.

Forsiden akkurat nå

Til toppen