Global kampanje fra Absolut

Absolut lanserer en helt ny global reklamekampanje som heter In an Absolut world.

Det er en integrert kampanje som på en inspirerende, humoristisk og tankevekkende måte viser hvordan en «absolutt verden» kan se ut. Med kampanjen ønsker selskapet å ta initiativet til en dialog om både universelle og hverdagslige hendelser.
 
Samtidig utfordres konsumentene til å uttrykke sitt eget syn på verden, en Absolut verden.

Vil inspirere
- Med vår nye reklamekampanje inviterer vi konsumenter fra hele verden til å diskutere aktuelle hendelser og temaer som opptar dem. Kommunikasjonen for Absolut har fått en rekke priser og utmerkelser gjennom tidene og er i dag blitt legendarisk innen reklameverden. Vi var først i bransjen da vi på 80-tallet begynte å samarbeide med kunstnere og designere. Med den nye kampanjen vil vi inspirere konsumentene til diskusjon for å finne visjonæren i oss selv, sier nordmannen Ketil Eriksen, President V&S Absolut Spirits i en pressemelding.

Ny æra
-  Dette er neste steg i utviklingen av vår sterke merkevare, og starten på en ny æra for markedsføringen av merket. Målet er å bruke det 21. århundrets kommunikasjonsmuligheter fullt ut og styrke varemerket vårt, sier Eriksen.

Lanseres til sommeren
Kampanjens første del blir lansert denne sommeren, med start i USA og Tyskland i mai. Deretter følger de øvrige tolv fokusmarkedene i løpet av 2007 og 2008.
 
Kampanjen vil omfatte TV-reklame, print og digitale medier.

Forsiden akkurat nå

Til toppen