Mine sider - hva skjer?

Vi har, som du sikkert har lagt merke til, lagt om sidene våre. Ikke uventet har det medført enkelte problemer. Vi gjør vårt beste for å rydde opp, men ber om overbærenhet i en overgangsfase.

Alle som har benyttet noen av våre tjenester før omleggingen har allerede en profil hos oss. Du skal derfor IKKE registrere deg på nytt!
Alle de tidligere profilene den enkelte har hatt innen våre tjenester er nå ferdig sammenslått. Dette gjelder selvsagt tjenester som er registrert på samme e-postadresse .
Dersom du ikke finner dine tidligere innlagte oppskrifter i Min kokebok, er årsaken at du har benyttet en annen e-postadresse når Min kokebok ble registrert.
Send oss i så fall en e-post . Vi vil da gjøre vårt ytterste for å finne frem til kokeboken - og flytte den over til en annen profil - eller bytte til ny e-postadresse, dersom du ikke lenger har tilgang til den registrerte adressen.

Les likevel først følgende viktige informasjon om Mine sider:

Innlogging til Mine Sider
  Alle brukere må nå logge inn på Mine sider med sin e-postadresse (eller tidligere/tilsendte brukernavn) og et passord. Passordet er det samme som du har registrert deg med for våre tjenester, og her er det viktig å være klar over følgende:

• Dersom du KUN har mottatt våre nyhetsbrev, har du intet passord fra tidligere.
Da er dette nå (ved overgang til Mine sider) tildelt i systemet og du må derfor etterspørre dette ved å benytte "Glemt passord"-knappen på innloggingssiden for Mine sider.

• Dersom du har registrert deg med samme e-postadresse for flere av våre passordbelagte tjenester, er tidligere passord satt etter følgende prioritet:
1) Min kokebok - 2) Kursregistrering - 3) Min vinkjeller.

Eksempel:
Dine registreringer:
Min kokebok - registrert på ola.nordmann@norge.no med passord "matgal"
Kurs - registrert på ola.nordmann@norge.no med passord "vinnerd"
Min vinkjeller - registrert på ola.nordmann@norge.no med passord "vinsamler"
Her vil det være ola.nordmann@norge.no med passord "matgal" som gjelder  

• Dersom du har registrert deg på flere ulike adresser, er prioriteten den samme - men du må benytte den/de kombinasjonene og prioriteringene som du ble registrert med.

Eksempel:
Dine registreringer:
Min kokebok - registrert på ola.nordmann@norge.no med passord "matgal"
Kurs - registrert på olanord@online.no med passord "vinnerd"
Min vinkjeller - registrert på ola.nordmann@norge.no med passord "vinsamler"

Grunnet registreringer på to ulike adresser, vil det være kombinasjonen ola.nordmann@norge.no med passord "matgal" som gjelder for den ene profilen. For den andre profilen vil det være kombinasjonen olanord@online.no med passord "vinnerd" som gjelder.

I den første profilen vil du finne Min kokebok og Min vinkjeller. Dette fordi disse to tjenestene ble registrert på samme e-postadresse.
I den andre profilen vil du finne din registreringsprofil for Kurs.

Hvordan motta nytt passord dersom du likevel ikke får logget inn:
Nytt passord får du ved å klikke på "Mine sider"-knappen. Nederst i denne finner du en "Glemt passord?"-lenke.

Legg inn din e-postadresse. En e-post blir da sendt til denne adressen (dersom den er registrert hos oss). I denne e-posten finnes en lenke du må klikke på for å bekrefte at rett person vil motta passordet. Når det er gjort vil du få ytterligere en e-post med ditt nye passord. Dette passordet kan (og bør) du bytte senere (dette gjøres i min profil ved å skrive inn ditt nye passord to ganger i de rette feltene).

Det har skjedd at e-posten med lenken som skal bekrefte at rette vedkommende mottar det nye passordet, har endt i spamfilteret. Hvis det har skjedd hos deg vær klar over at lenken som skal føre deg videre kan bli ødelagt om du flytter e-posten til innboksen. Det betyr at du enten må klikke deg videre fra spamfilteret eller om du har flyttet den allerede kopierer du lenken for så å lime denne inn i adressefeltet på en nettside.

Din nye profil skal nå inneholde alle de tidligere tjenestene du var registrert for på denne adressen.

Hjelp - jeg har registrert meg på flere adresser! Hva gjør jeg?
Hvis du har brukt flere ulike e-postadresser når du har registrert de ulike tjenestene vil ikke systemet automatisk vite at disse abonnementene tilhører samme person.
Send oss en e-post der du oppgir de ulike adressene samt hvilken adresse du ønsker å ha tjenestene samlet under. Vi vil da gjøre vårt ytterste for å sørge for at dine tjenester hos oss blir samlet til én e-postadresse!

Forsiden akkurat nå

Annonse

Skalldyrsreisen

Elsker du hummer? Får du vann i munnen av tanken på ferske blåskjell? Eller ønsker du kanskje å bli en kløpper på å knekke sjøkreps? Bli med på en skalldyrsreise ganen din sent vil glemme! Les hele saken

Til toppen