Nytt BAR-blad

Apéritif står bak årets mest spennende lansering for bransjen, nemlig fagbladet BAR Apéritif. Som skal gi barens medarbeidere etterlengtet faglig påfyll og inspirasjon til å gjøre en enda bedre jobb og dermed få enda mer fornøyde gjester. BAR utgis fire ganger i året.

BAR Apéritif vil skille seg klart fra det bladet du nå holder i hånden og andre blader som tar opp temaet her i landet. Men selvfølgelig vil BAR Apéritif holde samme høye redaksjonelle kvaliteten som Apéritif er blitt så kjent og akseptert for. Designet gjøres av et av Norges beste designbyårer, Subtopia, som også arbeidet med NRKs nye profilprogram. Det første nummeret blir presentert under messen Winexpo i høst og sendt ut senere i oktober delvis i samdistribusjon med Apéritif.

Målet er også å nå de unge bartenderne, kanskje uten formell utdannelse, men med et glødende engasjement. Og ikke minst nysgjerrig på hva som rører seg i det store utland. Du vil selvfølgelig finne reportasjer og intervjuer med fremtredende folk i bransjen i inn og utland, nye trender, om interiør, om barmat, om øl, om kaffe og også vin. Like selvfølgelig kan du lese om drinker og ingrediensene som inngår. Dermed er det også et blad for deg som er etablert og har stått bak disken noen år.

Dette blir bladet som gjestene dine gjerne vil like å lese, men på grunn av at det vil være annonser for alkoholholdige produkter ikke kan få tilsendt eller abonnere på. Dette blir et blad mange vil ha liggende på bordet hjemme for å vise venner og bekjente at de følger med. Bare du som er ansatt på et sted som har skjenkebevilling kan abonnere.

Klikk her eller på bildet ovenfor for å se eksempler på bladets design (PDF-dokument)

Bestill ditt abonnement her

Forsiden akkurat nå

Til toppen