Olden med nettspill

Nå lanserer Olden et nytt nettspill for å skape merkevarekunnskap.

Vann er viktig. Dessuten er det mange aktører og det er viktig med markedsandeler.
 
Det virker altså åpenbart at flaskevann-produsenten Olden øker satsingen på nett for å skape bevissthet, i og med at de lanserer norges første online-reklamespill for to spillere.
 
Merkevarebygging
Det handler selvsagt om merkevarebygging. Det spillerne skal gjøre er å ha flaskeløp for to spillere. Du utfordrer en motspiller til å skli om kapp ned en isrenne for å få Oldenflasken hjem.
 
- Såvidt oss bekjent er det ikke laget reklamespill for to spillere i Norge tidligere og vi regner med mye trafikk til kampanjesiden, sier produsent Martin Andersen fra Suddenly til Kampanje.com.
 
Konkurranseaspekt
Andersen har stor tro på at underholdningsverdien øker med to spillere og at det ligger et konkurranseaspekt i muligheten for å utfordre venner.
 
Spillet vil promoteres via en bannerkampanje og plassering på blant annet MSN messenger.
 
- Det er første gang Olden satser såpass sterkt på Internett og vi er oppriktig spente på hvilken respons Olden får, sier han. 

Forsiden akkurat nå

Til toppen