Radisson SAS vant for femte gang

Radisson SAS Hotels & Resorts er for femte året på rad valgt som foretrukket hotellkjede i Norden.

Det er en undersøkelse gjennomført av det engelske analysefirmaet BDRC som hvert år måler hvilke hoteller nordiske forretningsreisende foretrekker.
 
Flere spørsmål
BDRC har stilt spørsmål til 1 001 norske, svenske, finske og danske forretningsreisende. Spørsmålene de skulle svare på var hvilke hotellkjeder de kjenner best, hvilke hotellkjeder de har benyttet i de siste 12 månedene, hvilken kjede de foretrekker å bruke, og hvor de helst vil overnatte hvis de kan velge fritt.
 
Best i alt
Radisson SAS hotellene scorer best i alle kategorier.
 
- Det er naturligvis en stor tilfredsstillelse for oss at de forretningsreisende foretrekker våre hoteller fremfor konkurrentene. Men enda viktigere er det at tilfredsheten har økt år for år de siste fem årene. Det vitner om at vi makter å forutse gjestenes behov og å oppfylle dem, sier Ole Sorang, nordisk markedsdirektør i The Rezidor Hotel Group.
 
Gratis nett
Radisson SAS Hotels & Resorts var den første hotellkjeden i verden som innført gratis internettoppkobling til alle gjester.
 
Et annet initiativ for de forretningsreisende er samarbeidet med Nespresso, som har resultert i espressomaskiner på alle rom i kategorien business class.
 
Lojalitetsprogrammet GoldPoints har også blitt en stor suksess bland de forretningsreisende, skriver boarding.no.

Forsiden akkurat nå

Til toppen