Rekordresultat for Choice

Choice leverer gode resultater til tross for en mager sommer i store deler av landet. Sverige står for den største omsetningsøkningen.

I perioden 22.juni til 12. august var omsetningen på 621 millioner kroner. Dette tilsvarer en økning på 104 millioner kroner når vi sammenlikner med samme periode i fjor.
 
- Mens solen har glimret med sitt fravær store deler av sommeren, har det gått hett for seg på Choice-hotellene i sommermånedene, sier administrerende direktør i Choice, Torgeir Silseth til Stavangeravisen.
 
Sverige størst
Sverige står for den største økningen med 54 millioner. Norge følger tett etter med 48 millioner, deretter følger Danmark med 2 millioner.
 
- I tillegg opplever vi at beleggprosentene for Norge, Sverige og Danmark, viser en meget hyggelig utvikling. Beleggprosenter på 80 prosent i Danmark, 73 prosent i Norge og 66 prosent i Sverige, bekrefter at våre satsninger bærer frukter, sier Silseth.
 
Mye via Nettet
Choice har vært bevisst på å kommunisere den nye hjemmesiden ut mot målgruppene.
 
- Vi satser hardt på nettbaserte løsninger, og ønsker i større grad at våre kunder skal benytte seg av disse. Etter lanseringen av en mer brukervennlig hjemmeside ser vi nå tydelige resultater. Bare i Norge har vi en økning på over 200% på direktebooking via nettet, sier Silseth.

Forsiden akkurat nå

Til toppen