Servicekurs på Farris Bad

Restaurantnestor Einar Wang ble kalt inn for å lære de ansatte ved Farris Bad service.

Pensjonisten har blant annet vært restaurantdirektør på Hotel Continental i 23 år.
 
Eierne Mille-Marie Treschow og Stein Erik Hagen hentet ham inn for å se på klagene som er kommet på service og ventetid i restauranten, skriver Østlandsposten
 
Lang liste
Hotelldirektør Per Christian Andersen fortalte at han holdt på med en rapport med liste over forbedringer som er gjort og som skal gjøres siden oppstarten 5. mars.
 
- Og den er lang, sier han.
 
- Service er omsorg for våre gjester, sa Wang på møtet med de ansatte.
 
Restaurantblikk
Einar Wang understreket hvor viktig det er å ha det han kaller restaurantblikket, det som ser alt.
 
- Anretningen er ikke tilholdssted for kelnere, dere skal være ute i salen og følge med. Se alt, vær raske til mottakelsen når det kommer gjester, la dem ikke vente. Husk at én kan ødelegge for alle. Gjester som må vente lenge kan gå til naborestauranten, sa Wang.

Forsiden akkurat nå

Til toppen