Voss satser på det norske markedet

Voss of Norway nå på vei inn på det norske servicehandel- og dagligvaremarkedet.

- Hele forretningsideen vår var å tilby rent, norsk kvalitetsvann utenfor Norge. Etter å ha brukt mange år på å bygge opp merkevaren internasjonalt, føler vi oss nå trygge på å gå bredt ut også i Norge, sier adm. direktør Knut Brundtland i Voss of Norway til www.handelsbladetfk.no .

- Vi har flere gode restaurant- og hotellkunder i Norge fra før, og har god etterspørsel fra både servicehandel og dagligvare, så vi har god grunn til å tro at folk vil kjøpe det, tilføyer Brundtland.

Luksus og renhet
I servicehandelen blir det lansert plastflasker, og om noen få uker kommer lanseringen i dagligvare med de velkjente glassflaskene der også vann med kullsyre blir tilgjengelig.
Hos Deli de Luca koster en halvliter cirka 30 kroner.

- Hva er det som er så spesielt med Voss-vannet som gjør at folk vil betale så mye for det?
- Vi tror dette er et unikt produkt i vannkategorien, og at folk vil velge oss for det merkevaren står for, som er design, luksus, renhet, co 2 -nøytralitet og samfunnsansvar, sier Knut Brundtland til Handelsbladet FK.

Forsiden akkurat nå

Til toppen