mat- og vinklubb
Bli abonnent og skaff deg alle vintipsene, rabattene og fordelene
Foto: (Juanmonino)

Bli abonnent og skaff deg alle vintipsene, rabattene og fordelene

Som abonnent får du lese vintips og tester forbeholdt deg. Du får også rabatt på alle våre arrangementer, i tillegg til masse annet interessant lesestoff. Du kan velge mellom flere abonnementspakker.
08 November 2019 - 12:45

Vi gleder oss til å gi deg lesestoff som du ikke finner andre steder. Lesestoff som det er lagt mye arbeid i av dyktige journalister som er svært kunnskapsrike når det gjelder mat og drikke. De skriver for deg og de andre mene når du melder inn.

Her kan du se alt du har gått glipp av

Bli abonnent i dag - du kan velge mellom flere abonnementspakker

Du blir først til mølla og får tak i godbitene

Som abonnent får du enerett til å lese Apéritifs populære faste spalter som Ukens vin og Godbiter i pollisten, signert vår redaktør Aase E. Jacobsen. Hennes artikler gjør at vinene som anbefales fort blir utsolgt. Du får du tilgang til artiklene én til to dager via nyhetsbrev før sakene ligger på forsiden. Dermed kan du sikre deg de gode kjøpene.

I tillegg får du tips til ekstra spennende viner som kommer til Norge i svært begrenset antall og som du må være abonnent for å lese om.

Ikke minst går du en ukentlig spalte om unike mat- og drikkekombinasjoner skrevet av våre erfarne spaltister.

Rabatt på vinsmakinger og middager

Apéritif tilbyr mer enn 170 vinkurs, middager og messer i løpet av et år, ikke bare i Oslo, men også i Trondheim og snart også andre byer. Når du melder deg inn får du rabatt på alle våre kurs, også for ditt følge.  Og ikke minst får du muligheten til å melde deg på før alle andre.

Du inviteres også til Winemakers Dinner kun for abonnenter, eller til spesielle vinkurs hvor du får smake sjeldne viner.

Få magasinet Apéritif i postkassen - eller les det digitalt

Du kan lese det populære papirmagasinet digitalt eller du kan få det levert på dørmatta eller postkassen åtte ganger i året.  Alltid med fristende lesestoff fra hele verden. Avhengig av hvilken abonnementspakke du velger.

Her ser du valgene og bestiller abonnement

Som abonnent har du tilgang til digitale utgaver tilbake til 2019.

Spennende lesestoff bare for abonnenter

Du får reportasjer om restauranter, barer, mattradisjoner fra hele verden. Vi serverer også tester av vin og annet god drikke.

Rabatt på «verdens beste vinglass»

Skulle du ønske at du kun hadde ett vinglass som passet til alle typer vin? Det kan du sikre deg som abonnent med en rabatt som monner. Den verdensberømte vinskribenten Jancis Robinson har sammen med den prisbelønte designeren Richard Brendon laget et slikt.  Også en karaffel.

Nyhetsbrev hver uke med oppdaterte tilbud

Du får et eget nyhetsbrev hver uke der alle tilbudene til deg er med. På forsiden vår ligger det alltid saker kun for abonnenter. Du kan også gå til klubbsiden der finner du alle nye og eldre saker.

Vi har satt sammen flere abonnementspakker som du kan velge blant

Her ser du valgene og bestiller abonnement

Abonnementet løper til det blir sagt opp. Se vilkårene her

En lun salat med couscous, kylling og bakte grønnsaker er mettende og godt

Den er også en fin måte å rydde i kjøleskapet på, for her kan du bruke de grønnsakene du har. Det gjelder bare å være litt kreativ.

Når fisken får et opphold i urtemarinade, er det veldig lite ekstra som trengs utover steking

Steinbit er en av våre mest spennende fiskeslag som dessverre er truet av overfiske. Men en gang i blant, og spesielt om den du får tak i er fra bærekraftig oppdrett, er det en super gjest på tallerkenen.

Få smaken på tyrkisk mat før ferien med güvec

Denne tradisjonelle tyrkisk lammegryte med masse grønnsaker, er veldig lettvint å lage, siden den stekes ferdig i stekeovnen. Passer det ikke i dag er oppskriften kanskje gull verd i helgen?

Sommerfriskhet i hver slurk med lime, akevitt og mynte - det er alt som trengs
Ukens drink

Sommerfriskhet i hver slurk med lime, akevitt og mynte - det er alt som trengs

Cocktailen Southside lages med gin, men i denne er det brukt akevitt som gir en litt annen karakter, men fortsatt veldig frisk.

Her finner du juniutgaven av Apéritif magasin

Her finner du juniutgaven av Apéritif magasin

Bli med til Stavangers ferskeste stjernerestaurant, Hermetikken, Biondi-Santi og Jura, samtidig som vi utforsker det indonesiske kjøkken, med blant annet norskprodusert tempeh.

Nesten full pott til Svanen - nok en gang

Under barshowet Norse Bar Awards 2024 ble Svanen årets bar, også prisen årets barteam tilfalt Svanen samt ikke minst prisen for årets cocktailmeny.

Gjør som britene, bruk hyse og fennikel i fiskesuppa

Gjør som britene, bruk hyse og fennikel i fiskesuppa

Hyse, også kjent som kolje, er den hviteste fiskesorten og den foretrukne ingrediens til fiskepudding og -boller. Men den gjør seg også veldig godt i en fiskesuppe.