Omvisning på Farris Bad

Potensielle kunder til Farris Bad har vært på visningstur på spahotellets byggeplass. Tilbakemeldingene var positive.

Salgsdirektør Laila Aastrand hadde invitert med seg femten kunder fra Oslo som skulle få en smakebit av hva Farris Bad og Larvik generelt kan by på.
 
Skal selge
- Målet med dette er å skaffe oss konferansekunder, samtidig er en slik omvisning veldig relasjonsbyggende. Jeg skal gjøre kundene sultne på å komme hit. Jeg skal selge både hotellet og Larvik som destinasjon, sier Aastrand til Østlandsposten.
 
Ingen av kundene som var på visningstur har tidligere holdt konferanser i byen. Alle så imidlertid potensialet i hotellet.
 
- Jeg tror dette hotellet blir veldig bra, det har en fantastisk beliggenhet, og jeg tror det vil selge, sier Stephanie Macorat fra turoperatøren Terra Nova AS.
 
Salgsdirektør Aarstrand mener også at attraksjonene og omgivelsene rundt Farris Bad vil gjøre spahotellet mer attraktivt.
 
Realistiske tall
Farris Bad satser på 35 000 gjester i løpet av første driftsår, noe salgsdirektøren ser realistisk på.
 
- Tallet er satt, og er ganske realistisk. Førti prosent av disse gjestene vil også benytte byen, sier hun.
 
Aarstrand røper at flere konferanser allerede er bestilt. For 2009 lyder tallet på 5 500 romdøgn, mens det er bestilt 2 500 romdøgn i 2010.

Forsiden akkurat nå

Til toppen