Storstilt satsing på rekruttering

Nettsiden verdenerdin.no er lansert, som en del av NHO Reiselivs kampanje for å rekruttere unge mennesker til å søke på reiselivsutdanningene kokk, servitør, resepsjonist og reiselivsmedarbeider.

Rådgiver Hilde Veum i NHO Reiselivs kompetanse- og rekrutteringsavdeling presenterte den nyutviklede kampanjenettsiden for årets nasjonale rekrutteringskampanje til de fire reiselivsfagene for de 160 deltakerne på landskonferansen 12. oktober.

Med domenenavnet verdenerdin.no ønsker NHO Reiseliv på en enda bedre måte å synliggjøre alle de mulighetene som finnes innenfor reiselivsutdanningene.

En verden av muligheter
Årets rekrutteringskampanje er finansiert i samarbeid med Nærings- og handelsdepartementet, som har bevilget 1,5 millioner kroner til gjennomføring av kampanjen. Blant annet skal filmer og interaktive tester bidra til høy aktivitet på nettsidene.

I tillegg til kampanjenettsiden vil en rekke aktiviteter og ikke minst sosiale kanaler bidra til å spre NHO Reiselivs budskap til ungdom som skal velge sin utdanningsvei: Reiselivsfagene gir deg en verden av muligheter!

Se kampanjenettsiden her: www.verdenerdin.no

Forsiden akkurat nå

Til toppen