Styrker service og salg

I  juli begynner stavernsjenta Anne B. Withbro som hotellsjef på Farris Bad. Målet er å bedre servicen.

- Jeg har snakket med erfarne hotellfolk, og de sier at det tar seks måneder å kjøre inn et nytt hotell, sier hotelldirektør Per Christian Andersen.
 
Høye forventninger
Bak seg har han drøye to måneder med ny bransje, ny stab, nytt bygg og skyhøye forventninger fra gjestene.
 
Det har vært en del klager på ventetid i restauranten og baren, og på servicen.
 
- Tilbakemeldinger fra gjestene tar vi på alvor, sier han til Østlandsposten.
 
Kommer fra Grand
Ett av tiltakene for å forbedre servicen, er å ansette Anne Blomquist Withbro som hotellsjef. Hun har blant annet jobbet på Wassilioff og i de siste årene på Grand Hotel i Oslo.
 
- Anne Withbro skal være «hands on», være tett på gjestene for å yte den aller beste service, sier Andersen.
 
- Jeg skal ta meg av den fysiske driftingen av kurs og konferanse, rommene og resepsjonen. Se til at ting skjer, at kundene er fornøyde fra de kommer til de drar. Og at de vil tilbake, sier den kommende hotellsjefen.

Forsiden akkurat nå

Til toppen