Sandwich med kyllingsalat
Apéritif

Sandwich med kyllingsalat

Denne sandwichen lager du raskt og enkelt. Alt du trenger av ingredienser finner du på nærmeste matbutikk.

Fremgangsmåte

Sendt inn av Apéritif

Drikke som passer til denne oppskriften

Best blant bestillingsnyhetene i mai: Det skal godt gjøres å overgå chablis på dette nivået
Tester

Nydelige 2022-burgundere, strålende rieslinger, fantastiske champagner og lekre 2021-bordeauxer er noen av de andre høydepunktene blant de drøyt 1300 vinene som er testet.

Nyhetene i basisutvalget: Nå kan du legge en ny favoritt til listen av rødviner - og denne er aller kulest
Tester

For trousseau og synonymet bastardo er de mest interessante av vinnyhetene i basis i mai.

Se alt det gode du kan lage med makrell
Oppskrifter makrell

Se alt det gode du kan lage med makrell

Denne råvaren som er blant de billigste i fiskedisken, er på sitt beste nå og kan trylles med på kjøkkenet. Her finner du mange fristende oppskrifter.

By på en vårlig og veldig lettlaget pastarett

By på en vårlig og veldig lettlaget pastarett

1. mai er for mange første vårdag. Med gode værmeldinger i vente, er det mange som vil tilbringe mest tid ute. Med denne pastaretten til middag, blir det tid til alt.

Det er flere grunner til at spagetti bolognese er en favorittmåte å starte uka på

Spagettiretter er som regel enkle å tilberede, og det samtidig som smaken selvsagt er ivaretatt. Det gjelder bare å benytte gode råvarer her som i all annen mattilberedning.

Akkurat nå er makrellen på sitt aller beste
Grillet makrell med sitroncouscous, grillet paprika og squash

Akkurat nå er makrellen på sitt aller beste

Vi har gitt den store sommerfisken, makrellen, internasjonalt og sesongriktig følge i denne retten.