Ny avtale for Figgjo

Figgjo har inngått en eksklusiv samarbeidsavtale med Kulinarisk Akademi.

Avtalen gjelder frem til slutten av 2010.
 
Hovedpunktene i avtalen er at Figgjo skal gi Kulinarisk Akademi tilgang til all kompetanse innenfor porselen og markedsføring for det profesjonelle kjøkken.
 
Bare Figgjo
Kulinarisk Akademi skal kun bruke Figgjos porselen i løpet av avtaleperioden.
 
For Figgjo AS gir avtalen mulighet til å benytte seg av Kulinarisk Akademis kompetanse og som en del av kommunikasjon og markedsstrategi.
 
Figgjo vil benytte seg av Kulinarisk Akademis kompetanse i forbindelse med produktutvikling til det profesjonelle kjøkken.
 
Større kontaktnett
- For Figgjo er det betydningsfullt å få tilgang til Kulinarisk Akademis kompetanse innenfor gastronomi og deres faglige dyktighet. Avtalen vil også bidra til utvidelse av vårt kontaktnett innenfor det profesjonelle kjøkken, sier Helene Seglem, Salgssjef i Figgjo AS i en pressemelding.
 
- Figgjos utfordrende og inspirerende porselensprodukter er en viktig del av vårt arbeid. Vi gleder oss til å samarbeide med Figgjo, sier Thomas B. Nilsen, daglig leder for Kulinarisk Akademi.

Kommende kurs

Forsiden akkurat nå

Champagnedruen meunier: Fra underdog til stjernestatus

Meunier ble tidligere satt i skyggen av de mer anerkjente champagnedruene chardonnay og pinot noir. Det siste tiåret har imidlertid meunier fått en renessanse og blomstrer nå for fullt, blant annet takket være en iherdig innsats fra dyktige meunierfrelste vinmakere. I dag finnes en rekke utsøkte champagner som er laget av meunier alene. Les hele saken

Til toppen