The Inca Distillery

pollisten.webp

Finn drikke til maten

• Øvrige Gin, Peru Peru flag
    Pris: 669.90 kr Volum: 0.70 l Bestillingsutvalget (10985001)
  • Øvrige Gin, Peru Peru flag
    Pris: 669.90 kr Volum: 0.70 l Bestillingsutvalget (10985101)
Nyhetene i basisutvalget: Nå kan du legge en ny favoritt til listen av rødviner - og denne er aller kulest
Tester

For trousseau og synonymet bastardo er de mest interessante av vinnyhetene i basis i mai.

Best blant bestillingsnyhetene i mai: Det skal godt gjøres å overgå en chablis på dette nivået
Tester

Nydelige 2022-burgundere, strålende rieslinger, fantastiske champagner og lekre 2021-bordeauxer er noen av høydepunktene blant de drøyt 1300 vinene som er testet.

Se alt det gode du kan lage med makrell
Oppskrifter makrell

Se alt det gode du kan lage med makrell

Denne råvaren som er blant de billigste i fiskedisken, er på sitt beste nå og kan trylles med på kjøkkenet. Her finner du mange fristende oppskrifter.

By på en vårlig og veldig lettlaget pastarett

By på en vårlig og veldig lettlaget pastarett

1. mai er for mange første vårdag. Med gode værmeldinger i vente, er det mange som vil tilbringe mest tid ute. Med denne pastaretten til middag, blir det tid til alt.

Det er flere grunner til at spagetti bolognese er en favorittmåte å starte uka på

Spagettiretter er som regel enkle å tilberede, og det samtidig som smaken selvsagt er ivaretatt. Det gjelder bare å benytte gode råvarer her som i all annen mattilberedning.

Kyllinglårene er det beste på kyllingen - når de får litt drahjelp som her

Kyllinglårene er det beste på kyllingen - når de får litt drahjelp som her

Kyllinglår som marineres noen timer i lime blir ekstra gode - bare prøv denne oppskriften.