content marketing
Vil du selge for aperitif.no?
Foto: (Imilian)

Vil du selge for aperitif.no?

Vi leter etter deg/dere som ser de fantastiske mulighetene aperitif.no byr på der dine kunder kan nå en målgruppe det ikke er maken til på nette. Meget gode inntjeningsmuligheter for begge parter.
Jan H. Amundsen
16 Februar 2018 - 11:22

aperitif.no er i sterk vekst. Bare i løpet av det siste året ha vi økt antall unike brukere og sidevisninger med 30 prosent. I desember viser Google Analytics at vi nådde 830 000 unike brukere og hadde 2 620 000 sidevisninger. Veksten fortsetter altså i år.

Vi gjennomfører kontinuerlige leserundersøkelser. De viser at brukerne og leserne våre er svært godt fornøyd med det vi leverer dem. Leserne har høy inntekt, høy utdannelse, og er i en alder der de har anledning til å kjøpe varer og tjenester som koster litt mer.

Vi sender årlig ut ca. 20 millioner nyhetsbrev til disse brukerne, hele syv forskjellige pr. uke.

Vi er Norges største arrangør av mat- og vinkurs. I år vil over 5 000 delta.

Som du forstår har vi utrolig mange gode salgsargumenter. Det er et potensial som må utnyttes. Vi kan i fellesskap utnytte det med deg eller dere på laget.

Slik kan vi samarbeide

Vi ser for oss du eller dere som et salgsselskap ser muligheten til å optimalisere inntektene for begge parter. Det er altså ikke fast ansettelse vi er på jakt etter, men salg på provisjon, meget god sådan.

Vi stiller vår inngående kompetanse om nettpublisering til disposisjon. Etter godt over 20 år på nettet med aperitif.no vet vi hva vi snakker om.

Salg av native ads er noe vi selvfølgelig vil satse på. Hvis du eller dere ikke har de nødvendige kontaktene for å lage selve «annonsen», har vi samarbeidspartnere som kan. Du skal selvfølgelig vite hvordan de skal selges inn.

Kvalifikasjoner

Du vet hva native ads er, likeså content marketing/innholdsmarkedsføring, og hvordan du skal selge det inn.

Du vet at å selge inn kampanjer direkte til annonsør eller mediebyrå gir best inntjening.

Du vet hva programmatiske annonser er

Du har erfaring fra oppsøkende salg

Du er selvgående, initiativrik og resultatorientert

Du er uredd og frempå

Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Du er lærevillig og byr på deg selv

Du har sterk kunde- og menneskeforståelse

Vi tilbyr

Meget gode inntjeningsmuligheter, svært god provisjonsordning

Du skal arbeide med et sterkt merkenavn

Vi vil at du skal lykkes med oss, og vil gjøre alt for at du skal det

Har du lyst på en utfordring i en meget spennende bransje så oppfordrer vi deg til å søke.

Vil du vite mer eller søke, ta kontakt med daglig leder:

Jan H. Amundsen
Epost jan.amundsen@aperitif.no

Bare utseendet til disse rosévinene frister til utforskning

By på en hjemmelaget pizza med bare grønnsaker

By på en hjemmelaget pizza med bare grønnsaker

Bare utseendet til disse rosévinene frister til utforskning

Smak unike viner sammen med vinmakeren
Vinsmaking i Oslo 5. juni

Smak unike viner sammen med vinmakeren

Den 5. juni kan du smake viner til småretter med sjømat og få et eksklusivt møte med den karismatiske vinmakeren, Leopardo Felici.