Glad i god mat og drikke? Da må du ta i bruk Apéritifs supre tjenester
Foto: (flyfloor)

Glad i god mat og drikke? Da må du ta i bruk Apéritifs supre tjenester

Over 40 000 har allerede tatt i bruk Min kokebok, Min bartender, Min vinkjeller og Favoritter. Der kan du lagre alle oppskrifter enten det er mat eller drikke. Og ikke minst viner du har smakt.
22 Februar 2019 - 14:00

Min egen kokebok

Husk at du kan ta vare på alle de gode oppskriftene du finner her på aperitif.no Med Min kokebok kan du også lagre oppskrifter du har laget selv og dele med andre hvis du ønsker det. Dermed har du tilgang til de på mobil, nettbrett eller pc-en uansett hvor du er.

Logg deg inn her

Er du din egen bartender?

Liker du å mikse drinker selv eller har du noen favorittdrinker, men ikke helt husker hva som skal i glasset og hvordan? Da har du sikkert lagret dem i Min bartender. Logg deg inn og finn de igjen. Kanskje du også skal ta vare på noen av drinkene vi presenterer hver fredag. Da trykker du bare Legg til i mine drinker. Dermed er de tilgjengelige hvor du enn måtte befinne deg.

Du har din egen vinkjeller online

Er du klar over at du har tilgang til din egen vinkjeller på nettet der du kan lagre opplysninger om de vinene du har spart på eller har smakt. Er det en vin du finner på våre sider, kan du med et klikk legge inn alle opplysningene om den. Uansett hvor i verden du måtte befinne deg, kan du logge deg inn og legge inn nye opplysninger eller nye viner.

Mine favoritter

Husker du navnet på den gode vinen, ølet eller brennevinet du drakk for tre uker siden? Eller vil du huske navnet på Ukens vin fra aperitif.no slik at du kan kjøpe den neste uke? Du har løsningen som husker for deg. Logg deg inn her.

Du bør utnytt alle de gode mulighetene i Mine sider

Din egen kokebok med oppskrifter
Din online kokebok er din private som du kan logge deg på hjemmefra, på jobben og hos venner. Du får handleliste tilsendt på epost hvis du ønsker det. Din personlige kokebok er alltid tilgjengelig.

Oversikt over viner du har tatt vare på eller smakt
Nå har du tilgang til din egen digitale vinkjeller på nettet der du kan lagre opplysninger om de vinene du har spart på eller har smakt. Uansett hvor i verden du måtte befinne deg, kan du logge deg inn og legge inn nye opplysninger eller nye viner.

Ta vare på dine Favoritter
Husker du navnet på den gode vinen, ølet eller brennevinet du drakk for tre uker siden? Eller vil du huske navnet på Ukens vin fra aperitif.no slik at du kan kjøpe den neste uke? Her er løsningen som husker for deg

Har du glemt passordet ditt kan du be om et nytt her

Bare utseendet til disse rosévinene frister til utforskning

By på en hjemmelaget pizza med bare grønnsaker

By på en hjemmelaget pizza med bare grønnsaker

Bare utseendet til disse rosévinene frister til utforskning

Det er utrolig hvor mye smak det er i sjampinjong - spesielt når den får spille hovedrollen som her

Pasta og sopp er en utprøvd og utvilsomt vellykket kombinasjon på kjøkkenet. Med fløte eller creme fraiche i tillegg er du i mål.

Smak unike viner sammen med vinmakeren
Vinsmaking i Oslo 5. juni

Smak unike viner sammen med vinmakeren

Den 5. juni kan du smake viner til småretter med sjømat og få et eksklusivt møte med den karismatiske vinmakeren, Leopardo Felici.