Online kokebok
Din egen online Kokebok - helt gratis
Foto: (andresr)

Din egen online Kokebok - helt gratis

Apéritif tilbyr en meget nyttig gratistjeneste for deg som liker å lage mat. Din personlige kokebok er alltid tilgjengelig.
26 Mars 2019 - 15:21

Din online kokebok er din private som du kan logge deg på hjemmefra, på jobben og hos venner. Du får handleliste tilsendt på epost hvis du ønsker det. Din personlige kokebok er alltid tilgjengelig.

Når du er registrert som bruker av Min kokebok, får du også tilgang til langt flere oppskrifter enn de du finner på de åpne sidene våre. Det er snakk om ca. 30 000. Og ikke minst kan du legge til dine egne oppskrifter, og velge om de bare skal være synlige for deg eller om du vil dele de med andre. Finner du en spennende oppskrifter andre har delt, kan du lagre den i Din kokebok og endre på den hvis du ønsker det.

Registrer deg her for din egen kokebok

Lett å finne frem i

Vi har laget seksjoner på samme måte som du finner i aperitif.nos kokebok. Dermed er det lett å finne igjen en oppskrift på ditt private område.

Legge til oppskrifter med et klikk fra aperitif.no

Er du på jakt etter en bestemt oppskrift og finner den i aperitif.nos Kokebok eller som Dagens rett, klikker du bare på Legg til i Min kokebok. Dermed ligger den i riktig seksjon i din kokebok. Deretter kan du legge til og trekke fra i oppskriften slik at den passer din smak.

Få tilsendt handleliste på epost

Du kan be om å få tilsendt handleliste på epost for hver oppskrift slik at det blir lettere å gjøre innkjøp.

Du bør utnytt alle de gode mulighetene i Mine sider

Du har også din egen drinksamling
Den er din private og hvor du kan ta vare på alle de drinkoppskriftene du ønsker å beholde. Legg til oppskrifter med et klikk fra aperitif.no

Oversikt over viner du har tatt vare på eller smakt
Nå har du tilgang til din egen digitale vinkjeller på nettet der du kan lagre opplysninger om de vinene du har spart på eller har smakt. Uansett hvor i verden du måtte befinne deg, kan du logge deg inn og legge inn nye opplysninger eller nye viner.

Ta vare på dine Favoritter
Husker du navnet på den gode vinen, ølet eller brennevinet du drakk for tre uker siden? Eller vil du huske navnet på Ukens vin fra aperitif.no slik at du kan kjøpe den neste uke? Her er løsningen som husker for deg

Disse små fristyrstekte tortillaene med krabbe er vanedannende

Den sprø bunnen møter myk og syrlig topping. Du må trolig lage dobbel porsjon, så godt er det.

Siste utgave av Apéritif magasin byr på mye spennende lesestoff

Vi tar deg med til Oslos nye storstue og dens imponerende vinsamling, en perle av en bar i Palma, Mallorca, ser på dansk rom, blir kjent med et "nytt" vinområde på Sardinia og hyller kvinnene.

Terroirtrykket øker i Rioja med enkeltvinmarksviner

Vinene fra Artuke og Artadi er god dokumentasjon på det enorme potensialet Rioja har for å lage viner med karakter fra voksestedet. Enkeltvinmarksviner er kommet for å bli – men det er fortsatt mye å gå på.

Denne superenkle, men også smaksrike suppa har reddet appetitten i generasjoner

Denne superenkle, men også smaksrike suppa har reddet appetitten i generasjoner

Den er så tradisjonsrik at ingen vet når den første gang ble laget, men at den har vært et viktig element i Middelhavskosten i hundrevis av år er hevet over enhver tvil.

Siste utgave av Apéritif magasin byr på mye spennende lesestoff

Nå sendes burgundvin over havet på seilskip

Albert Bichot er første produsent til å sende et lass med vin over Atlanteren med det første moderne seilfraktskipet for denne type gods.

To gull til Bringebærlandet og Aga - og Soli ble Norges beste eplemost for tredje gang

I konkurransen Norges beste drikke, ble fruktvinprodusenten i Ås og sidermakeren fra Hardanger de som fikk flest toppskår.

Her finner du alle de digitale utgavene av magasinet Aperitif
Klubb

Her finner du alle de digitale utgavene av magasinet Aperitif

Siden magasinet Aperitif er en del av medlemskapet i Mat- og vinklubben, har vi samlet alle lenkene til de ulike utgavene nedenfor.