Månedens leverandør september 2001

Månedens importør i september er Maxxium Norge AS. Tidligere på bransjemunne velkjent som Jami (kort og greit), inngår selskapet nå, siden to år, som en del av den verdensomspennende Maxxium-gruppen.
18 September 2001 - 02:00

Fra JAMI til MAXXIUM - mer enn et navneskifte

-Våre dyktige ansatte er et av våre sterkeste konkurransefortrinn, mener administrerende direktør Johnny Gadderud og styreformann Christen Undrum.

Jami Marketing & Trading A/S, grunnlagt i 1976, ble solgt til det franske selskapet Remy-Cointreau i 1989. Våren 1999 ble 1/3 av selskapet solgt til skotske Highland Distillers og 1/3 til amerikanske Jim Beam Brands. I dag er vi en del av Maxxium, verdens nest største aktør på vin- og brennevinsmarkedet. Vår portefølje er en kombinasjon av et omfattende utvalg kvalitetsviner og kjente, populære brennevinsmerker. Maxxiums strategi i Norge er å være markedets mest attraktive partner innenfor vin- og brennevins-segmentene. Vi skal oppnå dette ved å representere produsenter og produkter som våre kunder vil ha glede og fordel av å ha i sitt sortiment - og ved å yte en service og ha en oppfølgingsgrad som overgår våre konkurrenter. Våre medarbeideres kunnskapsnivå skal til enhver tid være et av Maxxium Norges viktigste varemerker. Det er den merverdi vi gir våre kunder som skal gjøre oss til en foretrukken samarbeidspartner.

Maxxium er verdens nest størst aktør på vin- og brennevinsmarkedet. Som Maxxium Norge har vi derfor et usedvanlig gunstig utgangspunkt: Vi har sterke krefter i ryggen. En fantastisk produktportefølje som kontinuerlig videreutvikles. Og en entusiastisk, kunnskapsrik stab som til enhver tid er opptatt av kundens beste. Ikke rart vi gleder oss til tiden som kommer!

Medarbeidere i Maxxium Norge september 2001

Vårt team består for tiden av av følgende åtte erfarne og dyktige medarbeidere:

Salgssjef og kundeansvarlig for Sør- og Nord-Trøndelag, Oslo og Akershus.
Direkte tlf. 22 02 64 07
Mobil tlf. 951 68 886

Produktsjef for brennevin og har ansvaret for vår brennevinsportefølje. Han er dessuten salgsansvarlig for områdene Vestfold, Hedmark, Oppland, Nordland, Troms, Oslo og Akershus.
Direkte tlf. 22 02 64 04
Mobil tlf. 908 91 314

Produktsjef for vin og har ansvaret for vår vinportefølje og kommunikasjonen med våre produsenter.
Direkte tlf. 22 02 64 01
Mobil tlf. 908 34 984

Jobber med salg, og har ansvaret for områdene: Oslo, Buskerud, Telemark, Aust- og Vest Agder.
Direkte tlf. 22 02 64 02
Mobil tlf. 906 22 884

Markedsassistent og samarbeider tett med vårt reklamebyrå. I tillegg til å være «support» for selgerne, og stemmen du møter hvis du ringer oss i Maxxium.
Direkte tlf. 22 02 64 00
Mobil tlf. 905 31 176

Økonomi- og logistikkansvarlig.
Direkte tlf. 22 02 64 08
Mobil tlf. 908 76 753

Jobber med salg og vil ha ansvar for primært vin-fokuserte kunder. Hun dekker områdene Østfold, Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane, Rogaland, Hordaland, Finnmark samt deler av Oslo og Akerhus.
Direkte tlf. 22 02 64 05
Mobil tlf. 900 63 267

Controller.
Direkte tlf. 22 02 68 50
Mobil tlf. 926 15 961

Linker til noen av Maxxiums produsenter:

Bare utseendet til disse rosévinene frister til utforskning

By på en hjemmelaget pizza med bare grønnsaker

By på en hjemmelaget pizza med bare grønnsaker

Bare utseendet til disse rosévinene frister til utforskning

Det er utrolig hvor mye smak det er i sjampinjong - spesielt når den får spille hovedrollen som her

Pasta og sopp er en utprøvd og utvilsomt vellykket kombinasjon på kjøkkenet. Med fløte eller creme fraiche i tillegg er du i mål.

Smak unike viner sammen med vinmakeren
Vinsmaking i Oslo 5. juni

Smak unike viner sammen med vinmakeren

Den 5. juni kan du smake viner til småretter med sjømat og få et eksklusivt møte med den karismatiske vinmakeren, Leopardo Felici.