Mat- og vinklubben
Bli «støttemedlem» med medlemsfordeler og vi lover at du får rikelig tilbake

aperitif.no er størst når det kommer til å levere mat og drikkeopplevelser på nettet, men samtidig er vi en mygg
Jan H. Amundsen
08 Juni 2020 - 07:45

Du tror kanskje at aperitif.no som «Norges største nettsted om mat og drikke» er et stort selskap med kapitalsterke investorer i ryggen? Sannheten er at vi er lite familieeid selskap med fem ansatte. Nå sliter vi som alle andre. For å holde det gående med å levere gratis stoff som vi har gjort i 25 år, ber vi deg om et lite «bidrag». Bli medlem i Mat- og vinklubben vår. Da får du noe igjen for det også. Nemlig stoff som er forbeholdt medlemmer, og du kan velge mellom et månedlig eller årlig beløp. Du kan også kjøpe et gavekort til kurs til deg selv eller til noen du vil glede. Gavekortet du kjøper har en varighet på to år.

Begge deler kan du lese mer om lenger ned på siden.

Annonseinntektene våre har krympet til så å si null. Og mat- og vinkursene vi arrangerer, 170 i året og med drøye 6 000 deltakere, er det kroken på døra for nå - og på ubestemt tid.

Fire av fem hos oss er helt eller delvis permittert. For å holde hjulene i gang er vår ansvarlige redaktør på jobb sju dager i uken for å servere deg daglig stoff. Og med hele Norge hjemme er interessen for mat og drikke rekordhøy akkurat nå. Aldri har behovet for kos vært større enn i tiden etter 12. mars, og aperitif.no er en stadig mer foretrukken leverandør av slike opplevelser.

Vi er kjent for å levere redaksjonelt stoff av høy kvalitet. Det har vi også fått pressepriser for. Godt og nyttig lesestoff vi gjerne vil gi også deg fremover.

Når krisen er avblåst og vi atter kan samles og være sosiale, har vi et tett høstprogram med spennende arrangementer som vi gleder oss til å invitere deg til.

Dette er hvordan du kan hjelpe oss og samtidig få noe igjen

Meld deg inn i Mat- og vinklubben

Det gir deg en rekke fordeler som du kan lese mer her.
Du kan velge mellom månedspris kr. 85 eller et helt år for kr. 495.

Kjøp et gavekort til deg selv og dine eller gi det til en venn

Det kan brukes til vinsmakinger, winemakers dinner og vinmesser når vi igjen kan møtes. Og varigheten for gavekortet du kjøper nå er økt til to år.
Du kan velge gavekort fra 50 kroner og oppover

Vi håper at du er med oss.

Hilsen «alle» oss i aperitif.no

By på en hjemmelaget pizza med bare grønnsaker

Berlins mest politiske Michelin-restaurant med hyper-kortreist profil og mobilforbud

Nobelhart & Schmutzig har som mål å dokumentere den nordøstre delen av Tysklands. Med en svært variert vinliste, en god dose teater og en sjenerøs mengde klubbatmosfære, tilbys i tillegg en unik pakke på Berlins store restaurantscene.

Ukens drink

Feir våren med en gyllengrønn drink - og ta samtidig en vårsjau i barskapet

For har du en flaske av den irrgrønne syrlige eplelikøren, gjør den en hederlig jobb sammen med amerikansk whiskey og litt lime.

Reinsdyrfilet er noe av det lekreste du kan servere

Reinsdyrfilet er noe av det lekreste du kan servere

Det møreste kjøttet av alle er reinsdyrfileten. Den fortjener det beste følget, og det er faktisk veldig lett å lage.

En klassisk rett med flyndrefilet i ruller smaker alltid godt

En klassisk rett med flyndrefilet i ruller smaker alltid godt

Det er kanskje sjelden du plukker med deg flyndre fra fiskedisken. Det er det altså all grunn til å gjøre noe med.

I dag kommer søndagsmiddagen fra en gryte
Biffgryte med grønnsaker

I dag kommer søndagsmiddagen fra en gryte

En lettlaget kjøttgryte som denne er perfekt søndagsmiddag når du har mest lyst til å tilbringe dagen utendørs.

Lær alt om champagne av en proff
Vinsmaking i Oslo 06. mai

Lær alt om champagne av en proff

Lær mer om verdens beste musserende viner og smak 9 elegante champagner med vår egen vinekspert Marte Øyen Nordahl