Figgjo vant oppdrag

I forbindelse med oppgraderingen av Sonia Henie-salen på Radisson SAS Plaza Hotel i Oslo har Figgjo A/S vunnet oppdraget med å levere porselen.

Sonia Henie-salen ble åpnet i 1990, samtidig som Plaza stod ferdig. Men i mars neste år åpner salen med helt ny innredning etter en totalrenovering.
 
Tidløst
- Vi valgte Figgjo porselen fordi produktene tilfredsstiller våre bruks- og miljøkrav. Produktkonseptet er tidløst og underbygger den profilen vi ønsker å tilby våre gjester, sier Plaza-direktør Tarje Hellebust.
 
Figgjo-direktør Anders Thingbø gleder seg stort.
 
Unik dekor
- Med dette prestisjeoppdraget befester Figgjo AS sin ledende posisjon som leverandør av porselensløsninger til det profesjonelle markedet. Våre egne designere har i dette oppdraget utviklet unik dekor og produktene som nå skal produseres er utviklet de senere år. Dette er vi stolte av og ser frem til å samarbeide med Oslo Plaza i årene fremover, sier administrerende direktør Anders Thingbø i Figgjo AS til aftenbladet.no.
 
Med sine 37 etasjer og 673 rom er Radisson SAS Plaza Hotel Nord-Europas høyeste og Norges største hotell.
 
Figgjo selger nå sine produkter i 35 land i tillegg til Skandinavia og har 155 ansatte totalt.

Kommende kurs

Forsiden akkurat nå

Champagnedruen meunier: Fra underdog til stjernestatus

Meunier ble tidligere satt i skyggen av de mer anerkjente champagnedruene chardonnay og pinot noir. Det siste tiåret har imidlertid meunier fått en renessanse og blomstrer nå for fullt, blant annet takket være en iherdig innsats fra dyktige meunierfrelste vinmakere. I dag finnes en rekke utsøkte champagner som er laget av meunier alene. Les hele saken

Til toppen