- Kok opp sukker og vann til sukkerlake og avkjøl. Rens mangoen og ha fruktkjøttet i en blender. Press saften ut av sitronen.
- Ha glukose, sukkerlake og sitronsaft i blenderen og miks dette til en jevn konsistens.
- Kjør masse i ismaskin og ha det deretter i en beholder. Sett i 2-3 timer i fryseren.