Ny leder ved Opsahl Gjestegård

Kjell Arne Gyberg er ny daglig leder ved Opsahl Gjestegård i Bodø.
16 Oktober 2008 - 10:22

Gyberg startet i stillingen tirsdag og har et godt førsteinntrykk av restauranten.

- Jeg har vært litt på stedet de siste to ukene, og det er virkelig en perle. En skatt som ingen vet om, med massevis av potensiale. Det er en del ting som må ordnes litt på, slik at det blir et ordentlig spisested. Men egentlig er Opsahl Gjestegård i en posisjon til å nå vanvittig langt, sier Gyberg til ab24.no.

Takker Hellstrøm
Eivind Hellstrøm var nylig i Bodø, i forbindelse med TV-programmet Hellstrøm rydder opp. Da skulle han heve standarden på Opsahl Gjestegård.

Ansettelsen av Gyberg ble avklart etter besøket, og han setter stor pris på det Hellstrøm har gjort med stedet.

- Jeg var en del på gjestegården sammen med Hellstrøm, og det var en udelt positiv opplevelse. Det er jo samtidig en voldsom markedsføring. Nå skal vi bygge på Hellstrøms besøk, ved å relansere restauranten som et fantastisk alternativ for de som ønsker seg en gammeldags og flott mat- og vinstue, sier Gyberg.

Erfaren
Gyberg har holdt på med restaurantdrift i godt over 15 år, med hovedbase i Tromsø. Men han har også fartet litt rundt omkring, og har blant annet vært innom Hotell Bristol i Oslo.

Bare utseendet til disse rosévinene frister til utforskning

By på en hjemmelaget pizza med bare grønnsaker

By på en hjemmelaget pizza med bare grønnsaker

Intet er vel bedre enn hjemmelaget pizza - også den helt uten kjøtt. Rykende fersk fra stekeovnen, har de pizzasteinplate, blir bunnen enda sprøere.

Bare utseendet til disse rosévinene frister til utforskning

Smak unike viner sammen med vinmakeren
Vinsmaking i Oslo 5. juni

Smak unike viner sammen med vinmakeren

Den 5. juni kan du smake viner til småretter med sjømat og få et eksklusivt møte med den karismatiske vinmakeren, Leopardo Felici.