I 2025 byr vi på 6 utgaver av magasinet Apéritif fylt med lesestoff fra hele verden. Som abonnent på Apéritifs nyhetsbrev for bransjen er det digitale abonnementet inkludert.
- Unik satsing på matkulturformidling
Heidi Bjerkans Credo har gjenoppstått i sin tredje og helt nye versjon på Nasjonalbiblioteket i Oslo, hvor formidling av ekte matkultur er hovedmålet – og det for alle budsjetter.
- Bruker skandinavisk sensitivitet i champagneproduksjonen
Yvonne Seier Christensen kombinerer det skandinaviske med kunstforståelse, det beste fra Champagne og moderne bærekraftstrategier for å nå sine mål. Og det faller i smak.
- Ledelse er aller viktigst
Ferran Adrià, mannen bak verdens beste restaurant gjennom mange år, elBulli, vil revolusjonere verdens restaurantindustri gjennom kunnskap.
- Ti år med avfall ga til slutt tre stjerner
Aponiente har ikke bare tre Michelinstjerner, men er også verdens mest bærekraftige restaurant som vekker oppmerksomhet langt utenfor Spanias grenser, og ikke bare for maten.
- Tsjekkisk hemmelighet deles med flere
Om den nye eieren får det som den vil, skal den tradisjonsrike tsjekkiske krydderlikøren Becherovka bli festens naturlige midtpunkt.
- Slik håndterer vinprodusentene de mange krisene
Vinverdenen står i tre kriser, en miljømessig, en økonomisk forårsaket av fallende etterspørsel og en identitetskrise. Problemene de skaper løses på en rekke ulike måte.
Her kan du lese hele utgaven av magasinet
Her kan du lese tidligere utgaver av magasinet
Neste nummer av Apéritif kommer 4. mars 2026