Drikke
Vinkurs 11. mars i Oslo - Tidenes smaking av Spanias beste viner

Gå ikke glipp av denne supersmakingen der hele 144 forskjellige vinhus presenterer flere hundre av Spanias beste viner og hvor du får oppleve det beste av spansk reiseliv.
05 Mars 2013 - 13:30

Dette får du oppleve: Smak flere hundre spanske viner og opplev Spania som reisedestinasjon
Matservering: Nei. Hvitt brød serveres under smakingen av vinene.
Dette arrangementet passer for: Alle. Ingen spesielle forkunnskaper.
Arrangementets format: Åpen smaking

Dato og tid: Mandag 11. mars 2013, kl. 18.00 - 21.00

Pris: kroner 350,- pr. person

Sted: Gamle Logen, Grev Wedels plass 2, 0151 Oslo

Avbestillingsfrist: 03.03.13 kl. 23.59.

Påmeldingen er bindende. Dersom du melder deg på kurset, men unnlater å møte opp eller melder deg av etter fristen, refunderes ikke kursavgiften.

Avbestilling skjer ved å sende en e-post til kurs@aperitif.no

Les de komplette vilkårene for kjøp av produkt og tjenester fra Apéritif AS - klikk her.

Spørsmål? Send en mail.

Opplev Spania på sitt aller beste

Det er igjen duket for en unik vinopplevelse i det Den Spanske Ambassades Handelsavdeling i samarbeid med Spanias Turistkontor og Apéritif inviterer til arrangementet Viner fra Spania 2013.

Ikke mindre enn 144 av Spanias ledende vinhus vil være representert, og du vil kunne smake flere hundre viner i verdensklasse.

I tillegg vil du få oppleve Spania som destinasjon gjennom en egen reiselivsdel under arrangementet.

Hva er vel bedre enn å lære mer om Spania enn gjennom dette unike arrangementet hvor du vil finne en bredde du sjelden ser maken til?

Tradisjonelt og nyskapende

Helt siden fønikernes tid for flere tusen år siden har det blitt laget vin i Spania, og i dag regnes det som et av verdens aller viktigste vinproduserende land.

Gjennom de siste 40 år har Spania gjennomgått en stor modernisering av vinproduksjonen.

Dette har gitt oss vinelskere et vell av forskjellige vinstiler å velge blant, fra de tradisjonelle vinene laget på eldgamle, lokale druesorter, til mer moderne viner laget på internasjonale druer.

Her finner du alt fra sprudlende cava'er, via flotte hvitviner fra Rias Baixas, til klassiske Rioja'er og elegante Priorat-viner, for ikke å snakke om elegante sherryer, bare for å nevne noe.

Du får en unik mulighet til å bli bedre kjent med Spanias mange vinområder og deres spennende viner denne kvelden.

Meld deg på ovenfor

Smakfullt og unikt arrangement

Denne kvelden vil representanter fra de enkelte vinhusene vise deg sine beste viner - du velger selv hvilke produsenter du ønsker å konsentrere deg om.

Arrangementet vil ta form av en åpen smaking med en rekke utstillere, hvor du selv kan velge hvem du vil besøke og hva du vil smake.

Du får også et unikt innblikk i Spania som reisemål presentert ved Spanias Turistkontor.

Kursavgiften dekker:

• Adgang for én person til arrangementet Viner fra Spania 2013
• Adgang for én person til reiselivsarrangementet
• Smaksprøver under arrangementet
• Dokumentasjon på vinene som blir presentert

Gå ikke glipp av denne unike smakingen - meld deg på i dag! NB - Begrenset antall plasser!

Viner fra Spania 2013 arrangeres av Den Spanske Ambassades Handelsavdeling i samarbeid med Spanias Turistkontor og Apéritif og med støtte fra EU.

Gi kjøttgryta en ny og spennende smak med svart hvitløk

Svart hvitløk - black garlic - er en ingrediens som kokker er veldig fascinert av. Slik hvitløk får du kjøpt og selv om prisen er høy, er den drøy i bruk, og verd hver krone for resultatet den gir.

Påskefavoritten er i bedre form enn noen gang før

Påskefavoritten er i bedre form enn noen gang før