ingredienser

Oppskriftstype

Ingredienser

• 30 minutter

I denne oppskriften får kamskjellene følge av brokkoli, bacon og hvitløk. Lettlaget og veldig smaksrikt.

• 40 minutter

Breiflabb er en delikatesse. I denne oppskriften grillet vi den i pannen med linseragu og med epler og baconvinaigrette. Du fårr hele fremgangsmåten i oppskriften.

• 20 minutter

Club sandwich er en klassiker til lunsj. En skikkelig godbit, saftig med kyllingfilet, bacon, tomat, salat, majones og toastbrød.

• 10 minutter

Noen gang lurt på hva BLT er forkortelse for? Bacon, lettuce og tomato. En klassisk amerikansk sandwich med bacon, salat og tomat. Du lager den på 10 minutter.

• 2 timer 30 minutter

Oppskriften kommer fra kokeboka Hellstrøm Jr . som ble kåret til Beste norske kokebok i 2012. Den er derfor så enkel at også familiens yngste kan kan delta.

• 20 minutter

Smørbrød passer til så mange anledninger. Dette med leverpostei og bacon er deilig turmat. Passer også til en hyggelig kveld foran peisen.

• 15 minutter

I denne pizzaoppskrift har vi brukt crème fraîche og bacon. Dette er ikke en helt vanlig pizza. Den er nemlig hvit, altså uten tomat. Bør oppleves.

• 1 time 30 minutter

Lag bakte poteter som virkelig smaker med purre, bacon, paprika og selvfølgelig hvitløksmør.

• 40 minutter

Det blir full fest selv på en hverdag med denne veldig tradisjonelle oppskriften med fersk torsk med bacon og gulrotstuing.

• 15 minutter

På få minutter kan du lage deg et varmt måltid med egg og sopp og bacon. Omelett er både raskt og godt.

• 1 time 30 minutter

Her er oppskriften på en kjempegod pai med spinat og bacon som kommer til å bli din nye favoritt.

• 30 minutter

Det finnes mange ulike oppskrifter på plukkfisk. Denne utgaven er laget med lettsaltet torsk og toppet med sprøstekt bacon. Her er oppskriften.

• 40 minutter

Det tandre kyllingkjøttet får ekstra drahjelp av bacon i denne retten. Grønnsakstallerkenen kan du sette sammen akkurat som det passer deg.

• 1 time

Den beste biffen lages av elg. Nå er jakta i gang over store deler av landet og tilgangen på godt elgkjøtt det beste. Her er oppskriften med bacon og appelsinsaus.

• 20 minutter

Fylt loff er super mat å dele med venner,på piknik eller hjemme. Passer også utmerket som en del av et koldtbord eller frokostbuffet.

By på en hjemmelaget pizza med bare grønnsaker

By på en hjemmelaget pizza med bare grønnsaker

En klassisk rett med flyndrefilet i ruller smaker alltid godt

En klassisk rett med flyndrefilet i ruller smaker alltid godt

Det er kanskje sjelden du plukker med deg flyndre fra fiskedisken. Det er det altså all grunn til å gjøre noe med.

I dag kommer søndagsmiddagen fra en gryte
Biffgryte med grønnsaker

I dag kommer søndagsmiddagen fra en gryte

En lettlaget kjøttgryte som denne er perfekt søndagsmiddag når du har mest lyst til å tilbringe dagen utendørs.

Lær alt om champagne av en proff
Vinsmaking i Oslo 06. mai

Lær alt om champagne av en proff

Lær mer om verdens beste musserende viner og smak 9 elegante champagner med vår egen vinekspert Marte Øyen Nordahl

Berlins mest politiske Michelin-restaurant med hyper-kortreist profil og mobilforbud

Nobelhart & Schmutzig har som mål å dokumentere den nordøstre delen av Tysklands. Med en svært variert vinliste, en god dose teater og en sjenerøs mengde klubbatmosfære, tilbys i tillegg en unik pakke på Berlins store restaurantscene.