ingredienser

Oppskriftstype

Ingredienser

• 6 timer

Carnitas er mexicanernes svar på pulled pork og er ikke annet enn grisegodt. Carnitas kan serveres i både taco, quesedillas, buritos, over nachos eller sammen med bønner og ris. Lag denne oppskriften når du vil ta tacokvelden til nye høyder.

• 30 minutter

Denne amerikanske grillsausen er full av smak og verdt å lage selv. Sausen holder seg godt i kjøleskapet og passer utmerket til både marinade og grillsaus.

• 30 minutter

Lei svett gulost på brødskiva`? Disk opp med denne saftige godbiten i stedet. Lett oppvarmet og med pikante smaker fra s

• 10 minutter

Denne herlige kålsalaten kan brukes til mangt mer enn tittelen tilsier. Bland inn ditt favoritt protein og du har en knasende sprø middagssalat. Eller server som tilbehør til både grillmat og taco.

• 45 minutter

Trekk seien i en deilig lake med chili og koriander. Sei og grønnsaker skal avkjøles i laken. Derfor må du forberede retten i litt tid før den skal serveres.

• 5 timer

Spareribs er en rett som mange velger hustigløsningen for - ferdig marinert og forstekt fra butikken. Men den virkelig gode smaken får du bare om du gjør jobben selv.

• 10 minutter

Du kan raskt lage din egen sursøt saus, og hvorfor ikke lage den til i en wokrett? Her er oppskriften.

• 2 timer

Den berømte grillkokken Craig Whitson anbefaler denne oppskriften på coleslaw.

• 20 minutter

Glaserte epler er noe alle liker enten det er til Halloween eller jul. En god idé også til et barneselskap.

• 20 minutter

Det asiatiske kjøkken har tatt oss med storm, og med mange gode ferdige sauser å velge mellom. Svinekjøtt i sursøt saus er ett eksempel.

• placeholder
    40 minutter

Her er oppskriften på hvordan skikkelig rødkål skal smake.

• 45 minutter

Anrett skiver av skinkestek sammen med rødkål, surkål og selskapserter og dermed har du juletapas. Det passer også utmerket på et koldtbord.

• 45 minutter

Fish an Chips er en klassiker. I denne retten bruker rødspette. Vi garanterer suksess rundt bordet.

• placeholder
Pinot noir fra denne Burgund-utposten i 2022-årgang smaker knallgodt

Pinot noir fra denne Burgund-utposten i 2022-årgang smaker knallgodt

Selv på regionalnivå er kvaliteten topp, og her får du sågar god valuta for pengene, noe som er sjeldent fra Burgund i dag.

Denne rieslingen er sykt billig

Denne rieslingen er sykt billig

For denne flasken som koster 179,90, inneholder biodynamisk dyrkede druer fra toppvinmarker, er så bærekraftig den kan bli, og er signert en rieslingmagiker.

By på en vårlig og veldig lettlaget pastarett

By på en vårlig og veldig lettlaget pastarett

1. mai er for mange første vårdag. Med gode værmeldinger i vente, er det mange som vil tilbringe mest tid ute. Med denne pastaretten til middag, blir det tid til alt.

På 1. mai er det tradisjonsmat som gjelder

På 1. mai er det tradisjonsmat som gjelder

Det er 1. mai, og en skinkestek med sprø svor og spennende tilbehør er dagen verdig.

Denne wokretten kan lages med eller uten kjøtt

Denne wokretten kan lages med eller uten kjøtt

Å woke maten byr på store valgmuligheter. Også om kjøtt skal være med blant ingrediensene.

Japansk-peruansk fusion sprer seg

Japansk-peruansk fusion sprer seg

Det pikante søramerikanske fusionkjøkkenet nikkei blander peruanske råvarer med japansk knowhow. På Issei i København har den tidlige sushikokken Christian Paradisi kastet seg over sjangeren og setter opp filialer flere steder i verden.